Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu lewego
Przejdź do menu dolnego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
logo
Znajdujesz się w: Aktualności

Strona startowa

Rozwijamy kompetencje w zakresie komunikacji i relacji z klientem

Aktualności

2025-05-19 11:28

Kadra Urzędu Miejskiego oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Książu Wielkopolskim wzięła udział w specjalistycznym szkoleniu poświęconym efektywnej komunikacji i budowaniu relacji z klientem.

Szkolenie zostało zorganizowane przez Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych i poprowadzone przez Panią Urszulę Wawrzynek – doświadczoną trenerkę i ekspertkę w zakresie kompetencji społecznych.

Uczestnicy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę oraz doskonalić praktyczne umiejętności
z zakresu efektywnej komunikacji, aktywnego słuchania, asertywności oraz radzenia sobie
w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami. Spotkanie przebiegało w atmosferze otwartości i współpracy, sprzyjającej wymianie doświadczeń i refleksji.

Szkolenie odbyło się 17 maja 2025 roku i stanowiło istotny element działań na rzecz podnoszenia jakości obsługi mieszkańców oraz wzmacniania profesjonalizmu w pracy instytucji publicznych.

Anna Garbarczyk

Dane kontaktowe

Ośrodek Pomocy Społecznej

w Książu Wielkopolskim

ul. Stacha Wichury 11 A, 63-130 Książ Wlkp.

tel.: 61 28 22 700, 61 83 01 946

fax: 61 28 22 700

e-mail: ops@ops.ksiaz-wlkp.pl

Godziny otwarcia

poniedziałek 8:00 - 16:00

wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.