Aktualności
Kadra Urzędu Miejskiego oraz Ośrodka Pomocy Społecznej w Książu Wielkopolskim wzięła udział w specjalistycznym szkoleniu poświęconym efektywnej komunikacji i budowaniu relacji z klientem.
Szkolenie zostało zorganizowane przez Wielkopolski Ośrodek Kształcenia i Studiów Samorządowych i poprowadzone przez Panią Urszulę Wawrzynek – doświadczoną trenerkę i ekspertkę w zakresie kompetencji społecznych.
Uczestnicy mieli okazję pogłębić swoją wiedzę oraz doskonalić praktyczne umiejętności
z zakresu efektywnej komunikacji, aktywnego słuchania, asertywności oraz radzenia sobie
w sytuacjach trudnych w kontaktach z klientami. Spotkanie przebiegało w atmosferze otwartości i współpracy, sprzyjającej wymianie doświadczeń i refleksji.
Szkolenie odbyło się 17 maja 2025 roku i stanowiło istotny element działań na rzecz podnoszenia jakości obsługi mieszkańców oraz wzmacniania profesjonalizmu w pracy instytucji publicznych.

